1397-12-09 10:07
344
0
61531
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گلستان:

سند دارشدن املاک دولتی / دست سودجویان کوتاه می‌شود

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گلستان گفت:املاک دولتی با هدف جلوگیری دست اندازی سودجویان سند دار می‌شوند.

به گزارش گلستان ما ؛ حجت الاسلام مهدی قاسمی وناجمی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان در جلسه کارگروه پیشگیری از گسترش بافت‌های ناکارآمد و حاشیه نشینی استان گفت:تا کنون ۲۴ دستگاه اجرایی استان نقشه املاک و زمین های خود را به اداره ثبت اسناد و املاک استان اعلام کرده اند اما بقیه هنوز اقدامی نکردند.

وی افزود: در این جلسه مصوب شد اداره ثبت اسناد و املاک  اسامی اداره هایی که نقشه ی زمین ها و املاک خود را  ارائه نداده اند به کارگروه معرفی کند تا از طریق کارگروه پیگیری شود .

وی ادامه داد: دستگاه های اجرایی ملی بودن اعتبار این طرح را یکی از علل کندی اجرای طرح حدنگاری زمین های دولتی اعلام کردند و در این کارگروه پیشنهاد شد که استان هم برای این طرح اعتباراتی در نظر بگیرد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم استان با تاکید بر مشخص شدن محدوده شهرهای استان هم گفت: شهرداری موظف است حاشیه شهر را مشخص و مردم را آگاه کند .

قاسمی وناجمی افزود:مردم در خرید و فروش املاک حتما از شهرداری‌ها استعلام بگیرند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مشکلات حاشیه نشینی در شهرهای استان گفت : ساکنان ۵۳ روستا در حال مهاجرت به شهر‌ها هستند که در این کارگروه مصوب شد طرح های اشتغالزا و اجرای طرح های توسعه ای در این روستا ها در اولویت قرار گیرد .

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.